Klantenservice

Maandag t/m vrijdag open van 9-17 uur

Snel en efficiënt communiceren met portofoons voor een museum

Portofoons worden gebruikt om eenvoudig te kunnen communiceren op verschillende afstanden. Bij Firecom vindt u portofoons die u toepasbaar zijn in een museum. De portofoons bevatten diverse handige opties waarmee de communicatie tussen personeel eenvoudig is. Wilt u weten wat alle mogelijkheden zijn om gemakkelijk te kunnen communiceren in musea met de portofoons van Firecom? Hieronder geven wij u alle informatie.

Wilt u liever direct contact opnemen met één van onze communicatie-experts? Via onze contactpagina kunt u op meerdere manieren met eenvoudig met ons in contact komen.

Vanuit de meldkamer snel ingrijpen

Een handige functie van portofoons voor een museum is dat er vanuit de meldkamer snel kan worden ingegrepen bij verdachte situaties. Er kan namelijk eenvoudig ‘meegeluisterd’ worden met één van de portofoons wanneer er een ongewenste situatie ontstaat. Daarbij is het ook mogelijk om tekstberichten te sturen via en naar portofoons. Daarbij kunnen medewerkers onderling snel en efficiënt met elkaar te communiceren.

Overal bereik

Om het bereik te vergroten kunnen we een repeater installeren. Dit is kan noodzakelijk zijn als er bijvoorbeeld een kelder aanwezig is in het museum. Wanneer u interesse heeft in portofoons voor een museum, kunnen wij een dekkingsmeting bij u uitvoeren. Op deze manier weet u zeker dat het systeem voldoende bereik heeft om overal in het museum te communiceren via portofoons.

Vraag een offerte op maat aan!

Bent u op zoek naar portofoons voor een museum? Firecom helpt u graag om de juiste keuze te maken. Vraag daarom eens een vrijblijvende offerte aan! We bekijken dan samen met u wat de mogelijkheden zijn en geven u graag advies over de juiste portofoons voor uw situatie.