Klantenservice

Klantenservice

Bel direct op 085-4011980

Betaling

Voor overheidsinstellingen, zorginstellingen en gemeenten is het mogelijk om op rekening te bestellen. Bedrijven kunnen een aanvraag indienen voor bestellen op rekening door een uittreksel van KvK te mailen. Deze aanvraag wordt door een derde partij behandeld waarna u van de administratie een akkoord of afwijzing ontvangt Voor grote projecten bieden wij een lease constructie. Informeer naar onze voorwaarden.

Verzendkosten

Nederland: € 15,00 (vanaf €250,- geen verzendkosten)
België: € 15,00
Frankrijk: € 25,00
Andere Europese landen: €50,-
Rest van de wereld: €123,-

Levering

Wij streven ernaar om uw bestelling zo spoedig mogelijk te leveren. Bij elk artikel wordt aangegeven of het artikel voorradig is. Indien wij de artikelen niet op voorraad hebben kunt u rekenen op een leveringstijd van ongeveer één week na ontvangst van uw betaling. De gemiddelde levertijd is 1-2 werkdagen. Ophalen in Lekkerkerk na afspraak. Het is mogelijk om de bestelling op te komen halen, u plaatst de bestelling en neemt contact op met het nummer 085-4011980 voor een afspraak. Verzekerde zending. U dient vooraf te betalen met één van de betalingswijzen. De zending wordt vervoerd door PostNL. U krijgt direct een e-mail wanneer de bestelling bij PostNL voorgemeld wordt. Met een persoonlijke code in deze email kunt u het pakket traceren. Als u op het moment van aanbieding van de zending niet aanwezig bent, zal de zending de volgende werkdag nogmaals worden aangeboden, u vindt hiervan bericht in uw brievenbus. Als ook de tweede uitreikpoging niet kan worden uitgevoerd, is het pakket op te halen op het PostNL postkantoor of service balie. Wanneer u na 5 dagen na bevestiging van het verzenden van uw bestelling uw pakket nog niet heeft ontvangen, vragen wij u om contact met ons op te nemen via het contactformulier.

Defect product?

Het is altijd vervelend als een product kapot is. Voor een snelle verwerking vinden we het prettig als u ons reparatieformulier toevoegt. Download hier het formulier.

Meer informatie

Transportschade?

Dat is balen! We versturen al onze pakketten in stevige dozen en laten deze bezorgen door PostNL. We horen graag wat er aan de hand is.

Bellen

Klachten

U kunt een officiele klacht indienen via ons contactformulier. Meld duidelijk dat het om een klacht gaat. Laat ons duidelijk weten welke verwachting u had en op welke wijze we daar niet aan hebben voldoen. Laat ook duidelijk weten wat voor u een correcte afhandeling zou kunnen zijn. Wij zullen de klacht altijd opnemen in ons ’verbeterregister’ conform onze ISO certificering. Hiermee zal uw klacht ook op de radar van onze directie verschijnen.

Bellen

Advies nodig?

Onze experts geven u telefonisch advies of komen langs voor een demonstratie op locatie.

Mail ons

Retour?

Niet het juiste product of twijfelt u? Stuur het terug. De kosten voor het retourneren worden niet door Firecom vergoed, tenzij anders overeengekomen.

Meer informatie