Onderhoudscontract

Onderhoudscontract bij Firecom

Om uw systeem optimaal te laten functioneren, is het belangrijk dat het systeem regelmatig onderhouden wordt. Bij Firecom B.V. kunt u hiervoor een onderhoudscontract af sluiten. Wij nemen dan de zorg van uw communicatiesysteem op ons. Voor een langere levensduur en een optimale werking van uw communicatiesysteem is het aan te raden om regelmatig onderhoud te laten plegen aan het systeem. Wanneer u een onderhoudscontract afsluit bent u er van verzekerd dat uw systeem goed onderhouden wordt. Binnen onze onderhoudscontracten wordt het systeem periodiek gecontroleerd door een ervaren monteur. Hierbij wordt zowel de software, firmware en overige programmering vernieuwd. We hebben drie type onderhoudscontracten. Hieronder vindt u meer informatie over onze pakketten.

Lite

  • Jaarlijks bezoek
  • Calamiteiten onderhoud
  • 24 uurs respons
  • Firecom Monitor bewaking
  • Onderhoudsrapportage via e-mail

Basis

  • Jaarlijks bezoek
  • Calamiteiten onderhoud
  • 4 uurs respons
  • Nacht & weekend
  • Firecom Monitor bewaking
  • Onderhoudsrapportage via e-mail

Uitgebreid

  • Geen voorrijkosten
  • Jaarlijks bezoek
  • Calamiteiten onderhoud
  • 2 uurs respons
  • Nacht & weekend
  • Firecom Monitor bewaking
  • Onderhoudsrapportage via e-mail

Firecom Monitor

U schaft een communicatiesysteem aan om bijvoorbeeld uw BHV organisatie of bedrijfsbrandweer op een snelle manier te kunnen alarmeren. Het door u aangeschafte communicatienetwerk werkt zonder internet of stroom waardoor deze volledig zelfstandig functioneert. We zien in de praktijk terug dat communicatie-netwerken zelden falen. Echter is het nooit mogelijk om hier 100% zekerheid over te geven. De huidige techniek maakte het tot nu toe niet mogelijk om hier een continu controle op te zetten. Firecom gaat daar verandering in brengen door de introductie van de Firecom monitor, omdat wij onze klanten deze 100% zekerheid wel willen geven.

De Firecom monitor scant continu of het communicatienetwerk nog operationeel is. Het betreft hierbij een volledige controle van de centrale apparatuur tot de ontvangers. Deze controle wordt elke 45 seconden uitgevoerd. Indien het netwerk uitvalt, dan zal de Firecom monitor direct een alarmering sturen naar onze storingsdienst. Als u een onderhoudscontract bij ons heeft afgesloten dan zullen we binnen de gestelde responstijd direct contact met u opnemen.

- Onderhoudscontract -

Storingsdienst

U ontvangt ons 24/7 storingsnummer voor het melden van calamiteiten. Onze piketdienst neemt direct contact met u op en start direct met het oplossen van het probleem.

  • Direct contact met een technicus
  • Voorraad centraal in Nederland
  • Eigen personeel van Firecom BV
  • VCA vol opleiding
  • NEN3140 opleiding
  • Motorola gecertificeerd