・Jaarlijks bezoek
・Calamiteitenvoorraad
・24 uurs respons
・Onderhoudsrapportage via e-mail
・Jaarlijks bezoek
・Calamiteitenvoorraad
・4 uurs respons
・Nacht & weekend
・Onderhoudsrapportage via e-mail
・Jaarlijks bezoek
・Calamiteitenvoorraad
・2 uurs respons
・Nacht & weekend
・Onderhoudsrapportage via e-mail
・Geen voorrijkosten
・Specificaties basiscontract
・25% korting op basisabonnement
・Onderhoud op afstand
Voor een langere levensduur en een optimale werking van uw communicatiesysteem is het aan te raden om regelmatig onderhoud te laten plegen aan het systeem.
Bij Firecom kunt u hiervoor een onderhoudscontract afsluiten. Wanneer u bij ons een onderhoudscontract afsluit nemen wij de zorg van uw communicatiesysteem uit handen en bent u ervan verzekerd dat uw systeem goed onderhouden en periodiek gecontroleerd wordt door een ervaren monteur. Hierbij wordt zowel de software, firmware en overige programmering (indien gewenst) vernieuwd.
We hebben drie type onderhoudscontracten. Hierboven vindt u meer informatie over onze contracten.
Als u gebruik maakt van WAVE kiest u één van onze abonnementen lite, basis of uitgebreid en voegen we daar de WAVE uitbreiding aan toe. U krijgt 25% korting op de prijs van het door u gekozen abonnement omdat de support op afstand geregeld kan worden. Voor u en ons voordeel kunnen we WAVE aanpassingen namelijk direct vanaf ons kantoor uitvoeren.
Bij het afsluiten van het onderhoudscontract ontvangt u ons 24/7 storingsnummer voor het melden van calamiteiten. Onze calamiteitendienst zal binnen de afgesproken termijn starten met het oplossen van het probleem.