De #1 in de reparatie van portofoons en pagers (piepers)

Reparatie laten doen bij Firecom?  Zo werkt dat bij ons!

Ondanks dat de portofoons en pagers die wij leveren van zeer goede kwaliteit zijn, omdat wij alleen werken met gerenommeerde merken, kan het soms gebeuren dat deze  onderhoud nodig hebben, omdat bepaalde functies het niet meer doen. U kunt niet alleen bij Firecom terecht voor advies en/ of de aanschaf, maar ook voor het repareren van uw kritische communicatiemiddelen. Bij Firecom kunt u terecht met al uw vragen en/of problemen.

Bij Firecom is het daarom mogelijk om uw portofoons of pagers ter reparatie aan te bieden. Onze technische dienst kan producten van verschillende merken zoals Motorola, Swissphone, TPL en Kenwood onderzoeken/repareren.

De kosten voor het onderzoek zijn altijd €20 per toestel exclusief BTW. Indien wij het toestel moeten aanbieden bij een externe partij kunnen deze kosten afwijken. 

Wilt u verzekerd van zijn dat uw communicatieapparatuur altijd goed functioneert, dan is het bij ons ook mogelijk om een onderhoudscontract af te sluiten. Neem gerust contact met ons op, zodat we samen kunnen kijken naar de beste mogelijkheden in uw situatie.

De verzendkosten van €15 worden niet door Firecom vergoed, tenzij de kosten van de reparatie boven de €250 zijn. De verwachte datum waarop de reparatie gereed is blijft ten allen tijden een indicatie. Wij kunnen nooit met 100% zekerheid garanderen dat een reparatie op de afgesproken datum klaar is. Echter proberen wij uw reparatie altijd zo spoedig mogelijk te repareren. Ons doel is om een reparatie binnen 10 werkdagen te repareren.

Vul hier ons reparatieformulier digitaal in

Gelieve het reparatieformulier volledig invullen!

Vul hier ons reparatieformulier digitaal in
Stap 1: Vul ons reparatieformulier digitaal in

Het reparatieformulier moet zo volledig mogelijk worden ingevuld. Voor de Field Service Engineers is het prettig als u de klacht of het gebrek zo duidelijk en uitgebreid mogelijk omschrijft. Nadat het reparatieformulier is verzonden, ontvangt u van ons op de door u opgegeven e-mailadres een uniek RMA-nummer. Dit nummer kunt u gebruiken als er vragen zijn over de reparatie.

Let op: Een reparatie zonder reparatieformulier (RMA-nummer) of een niet volledig ingevuld formulier kunnen wij NIET in behandeling. 

Stap 2: Verzend uw reparatie naar Firecom

U kunt de producten inpakken en versturen naar het kantooradres van Firecom in Lekkerkerk t.a.v. Afd. Reparatie. Vermeld hierbij altijd uw RMA-nummer. Het RMA-nummer ontvangt u via de e-mail. Om het proces te versnellen en goed te laten verlopen vragen wij om het RMA-nummer te noteren op/in de doos.

Stap 3: Ontvangst van uw reparatie door Firecom

Zodra wij de reparatie hebben ontvangen, ontvangt u van ons een bevestiging. De reparatie wordt vervolgens klaargelegd bij de ‘te verwerken reparaties’, zodat de Field Service Engineers ermee aan de slag kunnen.

Stap 4: Beoordeling door de technische dienst

De Field Service Engineers van Firecom beoordelen de reparatie. Indien u op het digitale formulier de optie prijsopgaven heeft aangevinkt ontvangt u een reparatievoorstel per e-mail. In dit reparatievoorstel staat een indicatie van de te verwachten kosten.

Stap 5: Het reparatievoorstel

Mocht u akkoord gaan met het reparatievoorstel, dan kunt u het voorstel accepteren. Weigeren is ook mogelijk. Als u het voorstel weigert, dan worden de producten geretourneerd. Mocht u de artikelen niet meer in gebruik willen nemen, dan kunnen wij deze voor u afvoeren op een milieuvriendelijke wijze. De onderzoekskosten bedraagt bij weigering €20 per toestel exclusief BTW.

Bij acceptatie van het reparatievoorstel gaan de Field Service Engineers zo spoedig mogelijk met uw reparatie aan de slag.

Stap 6: Reparatie door de technische dienst

De Field Service Engineer is voor u aan de slag gegaan met de reparatie. Mocht de Field Service Engineer tussentijds vragen hebben over de reparatie, dan neemt hij of zij contact met u op. Afhankelijk van de reparatie bestellen wij onderdelen die nodig zijn voor het repareren van uw product. Firecom probeert een grote voorraad aan service-onderdelen te hanteren. Helaas komt het voor dat de benodigde onderdelen niet altijd op voorraad zijn. Deze onderdelen worden dan voor u besteld bij de fabrikant waardoor de levertijd van uw reparatie kan oplopen.

Stap 7: Retourzending

Als de reparatie is geslaagd, wordt het product weer naar u opgestuurd.

Vakkundig personeel

Persoonlijke service

Zeer scherpe prijzen

Beter voor het milieu