U kunt niet alleen bij Firecom terecht voor advies en/ of de aanschaf, maar ook voor de reparatie van portofoons en pagers. Ondanks dat de portofoons en pagers die wij leveren van zeer goede kwaliteit zijn, kan het voorkomen dat deze onderhoud nodig hebben, omdat bepaalde functies het niet meer doen. . Bij Firecom kunt u terecht met al uw vragen en/of problemen.
Bij Firecom is het daarom mogelijk om uw portofoons of pagers ter reparatie aan te bieden. Onze technische dienst kan producten van verschillende merken zoals Motorola, Swissphone, TPL en Kenwood onderzoeken/repareren.De kosten voor het onderzoek zijn altijd €20 per toestel exclusief BTW. Indien wij het toestel moeten aanbieden bij een externe partij kunnen deze kosten afwijken.
Wilt u verzekerd van zijn dat uw communicatieapparatuur altijd goed functioneert, dan is het bij ons ook mogelijk om een onderhoudscontract af te sluiten. Neem gerust contact met ons op, zodat we samen kunnen kijken naar de beste mogelijkheden in uw situatie. Klik op de link om informatie te vinden over de onderhoudsvoorwaarden.
De verzendkosten van €15 worden niet door Firecom vergoed, tenzij de kosten van de reparatie boven de €250 zijn. De verwachte datum waarop de reparatie gereed is blijft ten allen tijden een indicatie. Wij kunnen nooit met 100% zekerheid garanderen dat een reparatie op de afgesproken datum klaar is. Echter proberen wij uw reparatie altijd zo spoedig mogelijk te repareren. Ons doel is om een reparatie binnen 10 werkdagen te repareren.
— Field service engineers
Het reparatieformulier moet zo volledig mogelijk worden ingevuld. Nadat het reparatieformulier is ingediend, ontvangt u van ons op de door u opgegeven e-mailadres een uniek RMA-nummer. Dit nummer kunt u gebruiken als er vragen zijn over de reparatie.
Let op: Een reparatie zonder reparatieformulier (RMA-nummer) of een niet volledig ingevuld formulier kunnen wij NIET in behandeling.
U kunt de producten inpakken en versturen naar Firecom B.V. Randweg 12, Lekkerkerk t.a.v. Afd. Reparatie. Vermeld hierbij altijd uw RMA-nummer. Zodra wij de reparatie hebben ontvangen, ontvangt u van ons een bevestiging.
Om het proces te versnellen en goed te laten verlopen vragen wij om het RMA-nummer te noteren op/in de doos.
De Field Service Engineers van Firecom beoordelen de reparatie. Indien u op het digitale formulier de optie prijsopgaven heeft aangevinkt ontvangt u een reparatievoorstel per e-mail. In dit reparatievoorstel staat een indicatie van de te verwachten kosten.
Mocht u akkoord gaan met het reparatievoorstel, dan kunt u het voorstel accepteren. Als u het voorstel weigert, dan worden de producten geretourneerd. Mocht u de artikelen niet meer in gebruik willen nemen, dan kunnen wij deze voor u afvoeren op een milieuvriendelijke wijze. De onderzoekskosten bedraagt bij weigering €20 per toestel exclusief BTW.
De Field Service Engineer is voor u aan de slag gegaan met de reparatie. Afhankelijk van de reparatie bestellen wij onderdelen die nodig zijn voor het repareren van uw product. Firecom probeert een grote voorraad aan service-onderdelen te hanteren. Helaas komt het voor dat de benodigde onderdelen niet altijd op voorraad zijn. Deze onderdelen worden dan voor u besteld bij de fabrikant waardoor de levertijd van uw reparatie kan oplopen.
Graag het reparatieformulier zo volledig mogelijk invullen!
Het internationaal kraanbedrijf Sarens maakt gebruik van onze mobilofoon, portofoons en #atex portofoons. Werknemers kunnen vanuit het basisstation communiceren met collega’s, die hoog in de kranen zitten en over het gehele terrein!
Meld een reparatie snel en gemakkelijk
Alles over retourneren en voorwaarden
Bekijk onze video’s en ontdek meer!